1 Temmuz 2013 Pazartesi

Hamilelikte 32. Hafta

Karnım ne zaman büyüyecek?
Hareketlerini ne zaman hissederim?
Mide bulantılarım ne zaman geçecek?
..... derken 32. hafta bitti. Karnım kocaman oldu bile. Geceleri uykum çok bölünüyor; yan yatsam yastık karnımın altından kaysa sanki karnım yere düşecek :) sırt üstü yatsam karnım ağzıma gelecek gibi nefessiz kaldım hissi :) ay çok sıcak! ay çok terledim! derken sinirleniyorum.

Yeşil sahalara ara vermek üzere bu hafta işten ayrılıyorum. Çalışmak artık zor ama çalışmamak da zor. 10 gündür evdeydim ve çok sıkıldım. Ocak ayında taşındığımız sitede arkadaşım henüz yok. Evde iş yap, tv izle... yat, biraz kitap oku bu faaliyetler yetmiyor bana. Arkadaş lazım, iki çift laf etmek lazımi faaliyet lazım, kurs lazım... İnsan lazım bana ühüüü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gıt gıt!