gunesli gunler...
Söz
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
Söz
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
4 Ekim 2011 Salı
Söz
2 Ekim 2011
Güzel bir akşamdı...
Çok ama çok heyecanlıydım.
Hala da öyleyim.. Yazamıyorum, cümleleri toparlayamıyorum. Sakinleşince yazabilicem sanırım...
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)