evlilik hallerine alıştım gibi gibi. bana kalsa ben telkin edilmesem dahaaa çooooook zaman alır bu işler ama etrafımdakiler, şöyle yapınca kolay oluyor, bak böyle yaparsan rahat edersin dedikçe ve bunları uyguladıkça rahatlıyorum. bu etrafımdakiler horoz, bir kaç arkadaşım ve nünü....sağolsunlar, hep olsunlar.
iş çıkışı eve gider gitmez mutfağa girmemin benim bir zorunluluğum olmadığını söyleyen Horoz'uma sevgilerimi göndermek geldi içimden :)
-Eve girer girmez mutfağa girmek gibi bir zorunluluğun yok, dinlenmek istersen dinlen, ayaklarını uzatmak istersen uzat, duşunu almak istiyorsan al, benim, hemen yemek!!! diye bir beklentim yok. Senin de bir hayatın var. diyen bir horozum var. İnsan bazen yatmak ve hiç bir şey yapmamak ister, bu isteğini söyle. de diyen bir horoz, canım horoz! :)
evimizi seviyorum. evimizde bana dair izlerin olması benim kendimi oraya ait hissetmemi sağlıyor. mesela ; mutfaktaki bebeğim, mesela su bardağım,eski eşyaları severim, müzeyyen annemden aldığım ve bebeğimin yanında duran su bardağım... :)
Horoz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Horoz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
17 Nisan 2012 Salı
27 Eylül 2011 Salı
bir hüznün var sevgilim...
gönderdiğin şarkıların melodisiyle içime oturan, seni sarıp sarmalayıp göğsümde saçlarını okşayarak uyutmak istediğim bir hüznün var.. içimde tüm şefkatimi versem hissini doğuran bir hüznün... böyle bir hüznün...
gönderdiğin şarkıların melodisiyle içime oturan, seni sarıp sarmalayıp göğsümde saçlarını okşayarak uyutmak istediğim bir hüznün var.. içimde tüm şefkatimi versem hissini doğuran bir hüznün... böyle bir hüznün...
21 Eylül 2011 Çarşamba
Hayat Herşeyi Olması Gerektiği Noktaya Getirir.
Olay şöyle;
Horoz'un çalışma odasında duvara asmak için bir şeyler almıştık. Ama bir türlü duvarda nerde durması gerektiğine karar verememiştik. Oraya astık olmadı, buraya astık düştü.. derken geçen gün odasında bir baktım, oldukları yerde çok da uygun duruyorlar. Dedim ki:
-Ne güzel olmuş bunlar burda..
O da durdu dedi ki;
-Hayat herşeyi aslında olması gereken noktaya getiriyor. Evdeki bir eşyayı bile başlangıçta oraya mı koysam daha iyi buraya mı koysam daha iyi diye düşünürken bakmışsın enuygun yere gelmiş..
Böyle işte..
Ne demişti; OLAYLAR DEĞİL OLGULAR ÖNEMLİ...
Horoz'un çalışma odasında duvara asmak için bir şeyler almıştık. Ama bir türlü duvarda nerde durması gerektiğine karar verememiştik. Oraya astık olmadı, buraya astık düştü.. derken geçen gün odasında bir baktım, oldukları yerde çok da uygun duruyorlar. Dedim ki:
-Ne güzel olmuş bunlar burda..
O da durdu dedi ki;
-Hayat herşeyi aslında olması gereken noktaya getiriyor. Evdeki bir eşyayı bile başlangıçta oraya mı koysam daha iyi buraya mı koysam daha iyi diye düşünürken bakmışsın enuygun yere gelmiş..
Böyle işte..
Ne demişti; OLAYLAR DEĞİL OLGULAR ÖNEMLİ...
31 Temmuz 2011 Pazar
Türkler Bir Yerlere Gitmişler Galiba :)
Horozun abisine gittik bugün öğleden sonra. Üç katlı bahçeli güzel bir evde oturuyorlar. Bahçesinde mangal yapıldı. Sohbet edildi.. Orda horozun Mehmet Abisiyle de tanıştım, güldüm ona. Avrupa yakasından Anadolu yakasına geçerken trafik yokmuş. Ama o bunu şöyle söyledi:
-Türkler bi yerlere gitmişler galiba, yollar boştu. :)
Bir de Sadri Abi var (hani bugün evine gittiğimiz).. ve ona karşı içimde sebebi üzerinde pek düşünmediğim bir sevgi.
Böyle işte..
-Türkler bi yerlere gitmişler galiba, yollar boştu. :)
Bir de Sadri Abi var (hani bugün evine gittiğimiz).. ve ona karşı içimde sebebi üzerinde pek düşünmediğim bir sevgi.
Böyle işte..
1 Nisan 2011 Cuma
Ve Horoz Traş Olur
Horoz programlıdır.
- 15 günde bir saç traşı ve her sabah sakal traşı olur.
- Saç traşı 3 numaradır.
- Her gün duş alır.
- Kullandığı ilaç varsa her gün aynı saatte alır.
- Ajandasındaki listelenmiş işler mutlaka tamamlanır. İşlerini yarım bırakmaz.
29 Mart 2011 Salı
Koç Burcu Bir Horoz'a Bir Şiir Okursanız
Koç burcu bir Horoz'a bir şairin bir şiirini okursanız ona ithafen okusanız da;
-Kime yazmış bu şiiri der.
Mesela Yıldız Kenteri'in şiiri dersiniz, okursunuz,
-Kime yazmış, Şükran Güngör'e mi yazmış? diyebilir. Onları da öyle kabul etmek gerekir...
-Kime yazmış bu şiiri der.
Mesela Yıldız Kenteri'in şiiri dersiniz, okursunuz,
-Kime yazmış, Şükran Güngör'e mi yazmış? diyebilir. Onları da öyle kabul etmek gerekir...
28 Mart 2011 Pazartesi
Ve Bir Horoz Dünyaya Gelir
Canım Horozum, bitanem doğmuş bugün..
Duyduğum en güzel ses horozumun sesi, aldığım en güzel koku horozumun kokusu, en güzel el horozumun elleri, en sıcak yer horozumun yanı..
Seni çok seviyorum Horozcuğum.
23/03/2011
İstanbul
Tavuğun.
Duyduğum en güzel ses horozumun sesi, aldığım en güzel koku horozumun kokusu, en güzel el horozumun elleri, en sıcak yer horozumun yanı..
Seni çok seviyorum Horozcuğum.
23/03/2011
İstanbul
Tavuğun.
25 Şubat 2011 Cuma
Horozumu Kaçırdılar
Horozla Tavuk sabah uyanırlar, işe gideceklerdir. Tavuk, bu kümesten işe ilk kez gidecektir ve dolayısıyla
"Hangi yolda gidicez, nerden dönücez..." diye sormaya başlar.. Zaten yol kaybetme korkusu vardır.
Horozunu takip etmeye karar verir fakat hain Horoz alel acele yolu tarif ederken ben 50km hızla gidemem diyerek evden çıkar. Yani, Horoz kaçar....
Horozun acele edişine evden apar topar çıkışına, hızla çıkayım bana yetişemesin diye içten içe düşünmesine, tavırlarına, çabucak öpüp evden çıkmasına Tavuk güler... Tavuk Horozun peşine takılırken acele eden kendi haline de güler..
"Hangi yolda gidicez, nerden dönücez..." diye sormaya başlar.. Zaten yol kaybetme korkusu vardır.
Horozunu takip etmeye karar verir fakat hain Horoz alel acele yolu tarif ederken ben 50km hızla gidemem diyerek evden çıkar. Yani, Horoz kaçar....
Horozun acele edişine evden apar topar çıkışına, hızla çıkayım bana yetişemesin diye içten içe düşünmesine, tavırlarına, çabucak öpüp evden çıkmasına Tavuk güler... Tavuk Horozun peşine takılırken acele eden kendi haline de güler..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
