23 Ocak 2012 Pazartesi

Güzel Şeyleri Söylemekte Cömert Olmak

Horoz sıradan olan şeylerden pek hoşlanmaz.. Ne sıradan kadınlardan ne erkeklerden ne çocuklardan ne maddelerden.. Geçen gün internetten sehpa siparişi vermiştik geldi. Beğenip beğenmediğimi sordu. "Beğendim.. Sıradan değiller..... "dedim..
"Sıradan olmayan şeyleri severim ben." dedi. "Seni de sıradan olmadığın için seviyorum." dedi.
Mutlu oldum.

Bu diyalog şöyle de olabilirdi:
Beğendim, sıradan değiller.
Bende beğendim.

Cömert olmak ne güzel...
Sözcüklerde cömert olmak. Güzel duyguları ifade etmekte cömert olmak...
Cömert bir sevgilim var. Şanslıyım :) Mutluyum :)

foto

2 yorum:

  1. Evet. Çok güzel. Maalesef güzel sözler artık kimsenin ağzından karşılıksız çıkmıyor. Bir tek en yakınımızdakiler cömert bu konuda. Bu da bir şey :)

    YanıtlaSil
  2. ayy cok guzel Allah mutlu etsın her zaman :)

    YanıtlaSil

Gıt gıt!