30 Ocak 2012 Pazartesi

neyseki ütü ve yıkanacak çamaşır konusunu bu hafta sonu çözdüm. nasıl mı? tabii ki nerdeyse tüm hafta sonu çamaşır yıkayarak ve ütü yaparak. daha önceden ütüleyip de kaldırmadıklarımı kaldırarak :)) mucizevi bir çözüm kabul ediyorum..:)

ben ütü yaparken horoz biraz sıkıldı... ama ne yapayım bitirmek zorundaydım.yoksa huzursuzluk devam edecekti tüm hafta...

hafta sonu arkadaştan aldığımız filmleri izlemeye başladık.. izlemeye başladık da sonunu getiremedik. o veya bu sebepten :) uyuduk yahuuu... dün akşam saat 22.15te uyudum. Sabah da yataktan kazınmadan kalktım.

demekki neymiş, erken yataaarım erken kalkarııım bir yumurtaayı sütle çırparım...

kendime söz, çamaşır biriktimek yok. herşey yerli yerine...

2 yorum:

  1. calısırken ev hanımıda olmak cok zor keske esınızde bırazcık yardımcı olsaymıs sevgıler :)

    YanıtlaSil
  2. :)) İyi bari bitmiş şimdilik. Ben de biriktirmemeye çalışıyorum. Baş edilmiyor yoksa.

    YanıtlaSil

Gıt gıt!