19 Nisan 2012 Perşembe

İkizler Olmak Ne zor

mağazaların önünden geçerken bir bakıyorum yüksek topuklu rengarenk ayakkabılarda kalmış gözüm bir bakıyorum dağcılık ürünlerinde... bir yanım şıkır şıkır giyin, süslen diyor bir yanım rahat ol diyor.



hep uçlar. geçmiyor bu inişler ve çıkışlar.
bazen, her gün aynı olan insanlara imreniyorum bazen de diyorum ki amaaaaaaaan ne sıkıcı, bu ne beee! hep aynı hep aynı.

bazen evimin kadını çocuklarımın anası olayım diyorum, bazen de uçup gitmek özgür olmak istiyorum, bir o şehre bir bu şehre yerleşsem ne güzel olur diyorum. bazen kadın olayım bazen cinsiyetsiz... rolsüz...

bazen çokkk güzel masalarda yemek yemek istiyorum, tam takım, eksiksiz....kaşığı nerde olmalı çatalı nereye koymalıyız, peçeteyi katlayayım, ütülü masa örtüleri, arada değişen servisler.............. bazen de bi zeytin bi peynir olsun ekmekle diyorum, hatta marketten aldığımız poşetiyle koyayım tepsiye ve tvnin karşısında yiyeyim sonra da tepsiyi sehpanın üzerine uzatayım ve ben de uzanayım istiyorum.


velhasılı kelam, ikizler olmak yorucu. ama sıkıcı değil.

-kalk gidelim!
-.ok yeme otur!

foto

5 yorum:

  1. Sanırım bu durum bayan olmakla ilgili. Bende bazen şıkır şıkır olayım fikrine kapılıyorum hatta imreniyorum ama çoğu zaman rahatlıktan vaz geçemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. hem kadın hem ikizler olmak :) sanırım daha zor. :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen ben de senin bu ruh halini yaşıyorum canım :) Ama foto çok kötüüüü :)) O ne öyle :))

    YanıtlaSil
  4. huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ben geldimm nerelerdesin
    bana a beklerimm:)

    YanıtlaSil
  5. davete icabet ederiz efendim ne demek :)

    YanıtlaSil

Gıt gıt!